9 Aralık 2012 Pazar

Eee Nerde Kalmıştık?

Umutsuz vakayım ben bildiğiniz.. Hayatımı üç beş tane piç kurusunun peşinde dolanmakla harcayıp sonra da benim niye doğru düzgün ilişkim yok diye anca hayıflanırım zaten.. Herkes benle ilgilensin isterim ama zorlama yaparım suratıma makyajımı.. İki tane boya sürmekten sabah kalkıp saçımı taramaktan acizim.. Sonra da çakma Kurt Cobain niye bana bakmıyor. Bakmaz tabi..

Bi de bi tane esas oğlan yok benim hikayelerimde tüm dünya çok eşliliği bıraktı ben bi rahat duramadım. İki taneden az olunca etrafımda kendimi rahatsız yalnız hissediyorum. O da benle ilgilensin, öteki de ben de en çok hangisini istersem onunla ilgileniyim. Olmuyor işte hep kaybeden ben oluyorum. Herkes bana aşık diyen psikolog kısa filmindeki kız gibi olacağım en son. Niye böyleyim ben yaaa niyee niyee?

Yıllar önce sürtük bi tane falcının teki sen hiç ikili ilişkilerinde mutlu olamayacaksın demişti aradığını bulamayacaksın demişti siktiri çekmiştim içimden ama olumsuz düşünüp enerjiyi de mi üstüme çektim ki bilemedim bak şimdi.

Zilyon tane ödev yapmam gerek ben puding yiyorum.. Bi de yiyorum yiyorum kilo alamıyorum onu napıcaz.. Millet de sinir oluyor bu hallerime..

Yarından itibaren  normale dönücem gibi, oda arkadaşım da yok, tek başıma da uyuyamıyorum. Yanımda uyuyabilitesi olan tek adayı da dün delirttim bir daha ararsa iyidir.

Öyle işte..

Hiç yorum yok: